Contributie-incasso niet bij alle leden goed verlopen

0

Beste leden,

Na controle van de administratie bleek dat over vorig seizoen 2018/2019 de contributie-incassering niet bij alle leden op de juiste wijze verlopen is.
Door een conversie in het boekhoudpakket zijn namelijk niet alle contributies op de juiste wijze naar Rabobank-telebankieren geëxporteerd geweest, waardoor in feite deze contributiegelden dus nog steeds openstaan aan Habo.

Na contact gehad te hebben met zowel de helpdesk van het boekhoudpakket en medewerkers van de Rabobank is dit probleem inmiddels verholpen en hebben we alsnog een inhaalincasso uit kunnen voeren.
Bij al deze betreffende leden heeft de inhaalincasso over het seizoen 2018/2019 nu plaatsgevonden tegelijkertijd met de 1e termijn incasso van dit seizoen 2019/2020.
We kunnen ons voorstellen dat dit voor sommige leden een flink bedrag is om in één keer te betalen. Mocht dit tot problemen leiden, neem dan even contact op en zullen we zorgen voor een passende oplossing/betalingsregeling.

Als er verder nog vragen/onduidelijkheden hierover zijn, dan trek even aan de bel! Telefonisch ben ik te bereiken op 06-27863931 of per mail via penningmeester@habo95.nl.

Verder natuurlijk excuses voor het ongemak!

Met sportieve groet,

Coen van der Horst
Penningmeester Habo ’95

Share.

Comments are closed.